کارگاه چگونه هوشمندانه سایت خود را مدیریت کنیم

کارگاه ” چگونه هوشمندانه سایت خود را مدیریت کنیم “

کارگاه ” چگونه هوشمندانه سایت خود را مدیریت کنیم “

هضم تجربه کارگاه آقای حاجی محمدی

کارگاه ” چگونه هوشمندانه سایت خود را مدیریت کنیم ” به موقع آغاز شد..

آقای حاجی محمدی ابتدای کار یک سورپرایزی داشتن که برگه های سوال رو بین مخاطبین پخش کردند که خوب من یکم جا خوردم چون سوال های سختی بود!!

ارتباط با مخاطب رو عالی برقرار کردن، از یک وجه مشترک مثال هایی رو زدند.. وجه مشترک همه خوب درآمد بود

  • هضم تجربه: در کارگاه ها می توان از این تکنیک به روش خوبی بهره برد

آقای حاجی محمدی خیلی خوب ابتدا مقدمات مطلب رو فراهم می کردند و سپس سراغ اصل مطلب می رفتند

مثال در مقایسه ماشین بنز و بی ام و و حضور شرکت کیا و صد البته سایپا و ایران خودرو

  • هضم تجربه: من هم بهتر است با ذکر مثال هایی شروع کنم و سپس وارد بحث اصلی بشم.. قبلا من اصل مطلب رو میگفتم و بعد مثال میزدم که خوب به نظرم اشتیاق مخاطب کم میشد

به شکلی کاملا حرفه ای خود و تیم خود را در اسلاید ها قرار داده بودند بدین شکل که برای طراحی وب سایت می توان “برون سپاری” کرد.. “خودت بخونی” یا “از تجربه گروه های متخصص” بهره ببری

  • هضم تجربه: من هم می بایست به شکلی غیر مستقیم خود و یا مجموعه خودم را معرفی کنم.

پس از این موارد بحث اصلی شروع شد.. کاملا حرفه ای و یک ضرب سراغ بحث اصلی و تخصصی رفتند.. که من حسابی حواسم را جمع کرده بودم تا نکته ای از قلم نیاندازم

حتما بخوانید  موفقیت ما و خون شهدا

از دیگر موارد کارگاه چگونه هوشمندانه سایت خود را مدیریت کنیم :

  • هضم تجربه: وجود مثال ها در اول بحث باعث ایجاد محیطی خودمانی تر و طنز شد که یخ روابط را ذوب کرد و سپس سراغ بحث اصلی رفتن.. من هم برای اینکه مخاطب توجه بیشتری داشته باشد نیاز به مقدماتی همراه با طنز دارم

در اسلاید ها و تعاریف باز هم از زدن مثال کوتاهی نکردن و این خود نکته زیبایی بود.. در کنار این ها مثال ها اکثرا ایرانی گفته شد که جای بسی تامل داشت

  • هضم تجربه: ذکر مثال هنگام تعریف های تخصصی همانند پاگرد در راه پله می ماند.. باعث می شود انسان دوباره انگیزه ادامه پیدا کند.. و آن هم مثال ایرانی.. معرکه است

آقای حاجی محمدی از یک دیدگاه منحصر به فرد موضوعات را آنالیز می کردند که برایم بسیار جالب بود.. ایشان تجربه شخصی را هم ضمیمه این آنالیز می کردند مثلا هنگام توضیح راجع به ” بازی سازی و وفادار کردن مشتری” از تجربه شخصی صحبت کردند… یکی از دلایلی که شما به اینستا یا تلگرام سر می زنید دیدن تعداد لایک های اینستا و سین های تلگرام هست.. این یک بازی سازی است که مخاطب را جذب می کند یا سایت متمم که به شما امتیاز می دهند برای پست گذاشتن!!

  • هضم تجربه: بیان کردن تجربیات شخصی در کنار مثال های ایرانی بحث را شیرین و جذاب می کند

مطالب جالب

عکس و طراحی اسلاید ها بسیار جالب بود و لذت بردم

و در پایان یک سری تکالیفی داده شد که مخاطب پیگیر مطلب شود

  • هضم تجربه: از خلاصه هر کارگاه یا سمیناری می توان یک سری سوال تهیه کرد و در پایان به مخاطب داد تا آن را پیاده سازی کند البته یک نقطه ضعف کوچک در این تکالیف وجود داشت و آن عدم درج تاریخ های تحویل بود.. مثلا اگر می نوشتن یا میگفتن که ۳ روز وقت دارید به ترتیب انجام دهید و در پایان ۱۵ روز از شما این موارد را می خواهیم و در پایان هم یک محصول آنلاین هدیه می دادند.. این به نوعی بازی سازی محسوب می شد و مخاطب دنبال می کرد.
  • عالی بود..
حتما بخوانید  نمایشگاه الکامپ 95
3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید؟
خوشحال می شویم در کادر پایین بنویسید :)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *