رابط کاربری نانوایی سنگگ

رابط کاربری نانوایی سنگگ

رابط کاربری نانوایی سنگگ

رابط کاربری نانوایی سنگگ ، به احتمال خیلی زیاد شما حداقل یک بار به نانوایی سنگگ رفته اید، یک سوال می پرسید که آخر صف کجاست و اینکه آیا این صف تکی است یا چندتایی.. همه ما اکثرا این تجربه را کسب کرده ایم اما تا به حال به رابط کاربری نانوایی سنگگ توجه کرده ای؟؟

لطفا تصویر زیر را چند ثانیه نگاه کنید…

رابط کاربری نان سنگگ

یک مثال واقعی

این یک نانوایی سنگک نزدیکی پیچ شمرون است، دلیل انتشار این عکس را شرح خواهم داد

در حقیقت این نانوایی از آن جهت برایم جالب بود که مشتری ها را از طریق بنر کوچک دسته بندی کرده و علاوه بر آن صندلی راحتی مناسبی را جهت رفاه مشتریان قرار داده است

در بنر: صف چندتایی ها، نان با سبوس اضافه، ساعت کار نانوایی، ساعت خلوتی نانوایی، صف یکی، نان سبزی و شماره تماس قرار دارد

مزایای بنر:

  • مشتری بدون هیچ سوالی مستقیما در صف مربوطه قرار می گیرد، که این خود از هرج و مرج جلوگیری کرده و باعث خدمت رسانی با کیفیت بالاتر می شود
  • وجود صندلی مناسب در نانوایی، این یعنی ما به مشتری و راحتی اش اهمیت می دهیم
  • از مزایا و نان های موجود باخبر می شود (نان با سبوس اضافه، نان سبزی) که این خود نشان از دست برتری به نسبت رقبا صنف نانوایی دارد یا شاید هم دیگر نانوایی ها هم این محصول را داشته باشند اما چون مشتری نمی داند فروش کمی هم دارند
  • ساعت های خلوتی نانوایی از دیگر مزایای جالب بود، مناسب برای افرادی که تعداد بالایی نان می خواهند مثلا رستوران ها و دنبال ساعت خلوتی می گردند
  • شماره تماس هم جهت نظر، انتقاد و پیشنهاد قرار داده است، در حقیقت با این کار برای مشتری اهمیت ویژه ای قائل شده است که شماره اش را برای ارتباط قرار داده است
حتما بخوانید  آموزش ویدئویی اضافه کردن عکس کنار دیدگاه

حس رضایت مشتریان

همه این موارد احساس رضایت مشتری را به ارمغان می آورد
وب سایت هم می تواند به راحتی این نانوایی باشد:

  • منو های سایت دارای دسته بندی مناسب
  • داشتن فضاهای خالی در سایت جهت استراحت کوتاه چشم و ذهن مخاطب
  • آوردن مزایای وب سایت به نسبت رقبا یعنی من به عنوان بازدید کننده بدون هیچ گونه سوالی سایت را ترک کنم تا وقتی خواستم برگردم بدانم کجا دنبال مطلب مورد نظرم بگردم
  • ساعت خلوتی را می توان اینگونه توصیف کرد که چه زمان هایی خدمات متفاوتی ارائه می شود، می توان اگر محصولی در سایت موجود است به نسبت تعطیلات خاص تخفیف های خاصی را هم مد نظر قرار داد تا مخاطب حتی در روز تعطیل هم به سایت شما سر بزند و محصولی را با تخفیف ویژه تهیه کند
  • قطعا گذاشتن راه تماس برای ارتباط آسان با شخصی که جوابگو مخاطبین هست در روند رضایت مخاطبین از سایت تاثیر مثبتی دارد
  • به طور خلاصه همه اطلاعات در سایت از دیدگاه بازدیدکننده قابل فهم و در دسترس باشد

یک کار کوچیک اما مهم :

همین الان وب سایت های مشابه موضوع خودتان را نگاهی بیاندازید و با بررسی در دسترس بودن اطلاعات سعی در بهبود رابط کاربری سایت خود کنید

با تشکر

ابوالفضل سلمانی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید؟
خوشحال می شویم در کادر پایین بنویسید :)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *